niedziela, 9 grudnia 2012

Adwentowy kalendarz quizowy 2012

Ubiegłoroczna zabawa bardzo mi się spodobała. Więc w tym roku finał kalendarza też zagości w Białymstoku! Skrzynkę w roku 2011 przygotował Nickiel, teraz ja zdecydowałem się podjąć wyzwanie. 
No i niby wszystko proste - ale jednak chciałoby się, żeby taka skrzynka była wyjątkowa. Trochę zeszło czasu na znalezieniu miejsca ukrycia i sposobu maskowania, ale myślę, że mój pomysł spodoba się zdobywcom skrzynki. 
Samo ukrycie i maskowanie jednak o wyjątkowości skrzynki nie stanowi... I w tej kwestii z pomocą przyszła Ewa :) Białystok będzie miał najlepsze w kraju certyfikaty dla 3 pierwszych zdobywców!
Podziękowania należą się dla właściciela firmy CrystalCiTY , który wspomógł w tym roku skrzynkę finałową, i dzięki temu mamy niepowtarzalne i przepiękne certyfikaty. Projekt zaś i wykonanie samych certyfikatów to zasługa Ewy:)
Na tą chwilę powoli kompletuję fanty i opracowuję sposób maskowania. Miejsce ukrycia już wybrane. No i oczywiście rozwiązujemy zagadki - bo zabawa przy tym przednia. Tak jak patrzę po logach i komentarzach na forum, to w tym roku w Białymstoku będzie dość emocjonujący finał:) 
Żeby nie przedłużać kilka fotek na zaostrzenie apetytu :)
certyfikaty nie wejdą do skrzynki, stąd kupony do odbioru :)
logbook
budujemy napięcie...
prawie już...
kolekcja w całej okazałości :)
no i TTF z bliska - ale fotograf ze mnie mizerny...
No i żeby nawiązać do klimatu świątecznego to jeszcze zdjęcie w wykonaniu Ewy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz